Splendid Beach, la Amara. Da, Amara de Ialomiţa

L-am descoperit întâmplător, într-o duminică, acum vreo lună şi ceva. Era nou şi curat. Un ştrand cu nume fiţos, dar vă asigur că titlul nu are nici o legătură cu realitatea. "Splendid Beach", la Amara.
Fiţoşii să citească altceva. Un ştrand a cărui intrare costă 5 ron, incluzând sezlongul şi umbreluţa nu e interesant nu? Nu e "cool"... E curat, nou şi ieftin şi... de aceea nu are nici un haz, nu? Nimeni nu-şi parchează în faţa-i jeep-ul, nimeni nu-şi arată la soare lanţul de aur şi costumul de baie de la Milano, manele nu se aud, radioul de la terasă e la volum acceptabil şi pe Europa FM, sticla cu apă e tot 2 ron, ca la Bucureşti, duşurile sunt funcţionale, toaleta e curată şi ea şi fără miros, cu săpun lichid, hârtie igienică şi şervete de hârtie, namolul e inclus în preţ, poţi să-ţi iei şi la pachet, că are balta... nămol. Deci ce să caute fiţoşii aici, unde nu-i vede nimeni şi şezlongul nu costă 25 ron?




Un singur lucru e universal, că sunt fiţoşi ori nu, oamenii sunt peste tot la fel de nesimţiti. Că sunt la plaja plăjii din Mamaia sau la Amara, ei tot sting ţigara în nisip şi tot scuipă cojile seminţelor pe jos, pe nisip. Vorbesc la fel de tare când sunt în grup, ca să-şi marcheze teritoriul, dar la Amara sunt mai puţini decât la Mamaia. Iar când o să vă spun că am găsit plaja ideală - fără oameni - să ştiţi că am devenit celebră şi bogată şi mi-am cumpărat insulă. Până atunci mă mai găsiţi din când în când la Amara.

Notă: Nici un articol, fragment al unui articol sau fotografie nu pot fi reproduse fără acordul autoarei.





Comentarii

Unknown a spus…
Pare a fi frumos pe acolo...pacat ca se duce vara...

nota:publici articole la 00:00:)
Carmen Musat Coman a spus…
Hai ca nu se duce, dar numai cand aude omul de Amara se si gandeste la pensionari.
Cred ca au facut treaba buna acolo, acum depinde de vizitatori in ce masura ramane locul curat si placut. Brrr...
Unknown a spus…
e prea frumos aici...va spun asta pentru ca lucrez vara de vara...e un loc linistit o plaja foarte bine intretinuta si apa curata...cat despre pensionari...nu sunt asa multi...si sunt de treaba :P
Anonim a spus…
am o intrebare..eu si prietena mea am vrea sa mergem maine acolo..exista si o piscina amenajata sau se face baie numai in lacul acela?
Carmen Musat Coman a spus…
E doar lacul....si mai e o piscina mica pentru copii. Dar nu si pentru adulti.
Anonim a spus…
foarte frumos scris..pacat ca ai spus numai lucrurile bune... de exemplu ca la ora 7 te da afara de pe plaja si va dati seama ca vara la 7 este bine inca de plaja ..in apa nu cred ca ai intrat, daca aveai loc de iarba din apa,risca sa ramina in namol deoarece nu i urma de nisip in apa ci numai namol....unui pensionar ca mine care merge cu bilet acolo sunt niste taxe imense pentru buzunarul nostru incepind cu parcarea masinii care este numai 25 de lei..si lista continua..deci mai bine ne inviti pe insula ta:)e mai sigur
Carmen Musat Coman a spus…
Sa tinem cont cand se intampla - august 2008. Atunci nu era nici o taxa de parcare - si ma mira ca e acum si ca ar fi asa de mare.

Cat despre namol, e lac, si e namol terapeutic.

Daca va uitati pe blog o sa vedeti ca rar scriu ceva de bine.
Anonim a spus…
acum este iunie 2010, am fost anul trecut la plaja mircesti sincer am ramas impresionat de conditii, nisip in apa ca sa nu te afunzi in namol, asta la mal desigur, sezlongurile erau 5 lei parca, curat linistit, preturi acceptabile. anul asta ma duc cu bebe de 6 luni, chiar de vineri pana duminca. sper sa fie bine.
si mai sper sa isi revina statiunea Amara
Carmen Musat Coman a spus…
Anul trecut n-am mai fost dar asa mi s-a parut si mie, ca e linistit si curat. Sper sa ne revenim cu totii, nu numai Amara. Grija mare cu bebe. Toate bune!
corina a spus…
ce sa zic...sm crescut si copilarit in amara.acum sunt in bucuresti si vreau sa zic ca imi este dor de acel orasel mic de plaje de absolut tot..e foarte liniste, iar dak esti dintr-un oras agitat nu ai cum sa nu simti diferenta.de cand eram mica am evitat sa merg pe plaja la mircesti(poate multi au auzit),nu stiu de ce, dar am fost anul acesta pe 1 august si am ramas impresionata de cat de curat era lacul si pe plaja,si preturile erau mici,si muuulta lume...necunoscuta sooper.la splendid inca nu am apucat sa ma duc dar cu siguranta o voi face cand ma voi mai duce acasa.trebuie sa zicem si partile mai putin placute si anume: gropile(dar strazile sunt in curs de asfaltare si de'abia astept sa le termine sa vad rezultatul) si faptul k nu prea ai unde sa iesi, adik dak esti vreun fitos sau cocalar mai bine stai akasa la tine.sunt 2 terase destul de frumoase(eu personal o prefer pe cea de la splendid, hotel ialomita). merita sa vii la amara. o zi buna
Carmen Musat Coman a spus…
Cred ca pentru o zi e chiar o iesire frumoasa.
Costel Marin a spus…
Am fost si eu la strandul splendid si ca in povestea cu pomul laudat ,m-am ars. Apa este foarte murdara, nu te clatesti nici cu o galeata de dero dupa ce iesi afara, cand intri in apa, jos e namol cu multe resturi vegetele, tepuse si sticle sparte.
Carmen Musat Coman a spus…
Acum eu stiu ce mai e acolo de acum trei ani? Ca articolul cu pricina e de acum trei ani.

Gandesc insa ca sticlele sparte oamenii le-au aruncat, deci tine de civilizatia noastra, a oamenilor. Ca jos e namol asa si trebuie sa fie, ca nu e strand, dar despre sticle ce sa zic, alea intr-adevar nu au ce cauta acolo. Pana la urma omul sfinteste locul.
Anonim a spus…
uitati si un comentariu mai nou din iulie 2012.pretul nu mai e 5 lei acum e 10 dar asta e ok faptul ca in lac este imposibil sa intri din cauza namolului nu e nici asta foarte suparator,tinand cont ca m-am dus acolo pt copil deoarece aflasem ca au o piscina,care de altfel iar e ok dar faptul ca angajatii de acolo permit ca in piscina de copii sa stea toti tiganii interlopi sa-si expuna fetele pe care le au la produs nu mai e in regula.nimeni nu cred ca aduce copilul acolo sa stea printre zdrentele alea pline de bube.daca mai vreti sa ramaneti cu ceva clienti scoateti aceste specimene din bazinul de copii!!!
Carmen Musat Coman a spus…
Ei, asta nu mai e de bine, cu piscina. Pacat... E tare pacat.

Postări populare