Cum s-a făcut de președintele nu mai mănâncă zarzavat olandez

Președintele s-a supărat. Ca prostul pe sat. Pe Olanda. Și o boicotează. Nu mai cumpără zarzavat olandez. Adevărul că nici eu nu aș cumpăra și nu pentru că m-aș fi supărat pe olandezi. Nu aș cumpăra pentru că le-aș prefera pe cele românești, dar ia-le de unde nu-s. Nu că n-ar fi, dar nu ajung in supermarketuri - motivele nu sunt greu de ghicit. Asa ca luăm zarzavat turcesc, spaniol, precum președintele. O, ce bine că Turcia e cu un picior in Asia si nu stiu dacă a fost și ea pe la întâlnirile de seară, dar mă bucur tare că pot mânca în continuare zarzavat turcesc. N-are nici un gust și e scump, dar de, Turcia e prietena noastră. Ca și Spania, ce bucurie... Cât pe ce să rămână președintele flămând.

O reacție de copil de cinci ani. Îmi iau jucăriile și plec și nu mă mai joc cu tine că m-ai făcut hoț. Or, poate nu știi că eu sunt a șaptea putere in Europa....

O fi trecut și pe la alt raion înainte?

Comentarii

Postări populare