Bei apă de la noi? E bine! Nu bei? Atunci ce faci cu familia, o duci la spital?

Azi dimineață mă sună o doamnă.
- Sunt cutare, de la... și zice numele unei companii care furnizează niște bidoane cu apă.
Ca s-o scutesc de efort îi mulțumesc și-i spun că nu prea mă dau în vânt după așa ceva.
Ea, nimic. Nici pentru acasă, nici pentru firmă?
În gândul meu - Dacă ai avea livrări la firme ca pentru firma mea a doua zi n-ai mai avea obiectul muncii.
Dar să salvăm aparențele. Refuz și pentru colo și pentru colo.
Atunci femeia, văzând că sunt îndărătnică, scoate artileria grea:
- Vă mulțumesc atunci, la revedere, sunt sigură că veți lua decizia cea mai bună pentru sănătatea  familiei dumneavoastră.
Ei, am luat foc. Bine, n-am arătat în ton. Dar i-am zis așa: că nu e normal, nu e corect să apeleze la șantaj emoțional, la manipulare, să încerce să-mi inducă un sentiment de vinovăție că dacă nu iau apă de la ei îmi pun familia în pericol etc etc.
Ea s-a apărat, că nu, n-a vrut să spună așa ceva etc.
Ba da, exact așa ați vrut să spuneți. La revedere!

Comentarii

Postări populare