Cum s-a facut de-am ratat cea mai lunga operatiune de la Vodafone
Cam cum arata o reclamatie atipica la Vodafone.
Subsemnata....
"...Erau
doar doua ghisee deschise, la unul se plateau facturile, la celalalt,
de la ora 10,30 si pana la 11 cand am plecat din sediu, o
doamna/domnisoara blonda "se imprietenea" cu un domn in varsta care
cumpara un telefon. Am platit doua facturi la ghiseul unde doar se
plateau facturi si apoi am asteptat sa se incheie operatiunea la ghiseul domnisoarei/doamnei, dorind sa achizitionez un telefon in numele firmei
care imi si daduse imputernicire in acest sens. Operatiunea ar fi mers
mai repede daca, de pilda, doamna nu l-ar fi intrebat pe domn daca are
pasari acasa (la intrebarea lui ce se aude in sediu, au pasari?). Domnul
in varsta nu stia, sarmanul, ca sunt sunetele telefonului. Ca a fost
ironica si nu s-a prins domnul e treaba domnului. Ca pe mine m-a repezit
cand am intrebat daca nu se poate aloca un timp anume pentru fiecare
client apoi e treaba companiei. Si dansa si colegul dansei mi-au spus,
rastit, ca stau cu fiecare client cat e nevoie, si doua ore. Repet,
discutia cu domnul in varsta se desfasura in timp ce ii configura un
telefon, cu incetinitorul, ca ba intreba domnul daca nu e dansa in
fotografia din spatele ei, ba ii spunea doamna ca are si dansa pasari pe
langa fereastra si le da paine de mancare.
In
spatele meu, oamenii se asezau la coada si plecau dupa cateva minute
bune de asteptare. Pe la 11 fara 10 a mai aparut o colega a celor doi,
s-a instalat - si-a lasat geanta - si apoi a plecat de la ghiseu.
Cand
domnul in varsta ca solicitat si o husa
si doamna i-a aratat o husa si a inceput s-o manevreze - Uitati, o
prindeti aici, o tineti asa, in mana si nu cade telefonul - am cedat.
I-am spus ca nu e corect sa se comporte astfel, sa stea atata cu cineva,
sa-i arate cum e o husa tinuta in sus, in jos, la stanga sau la
dreapta. Si ca nu e corect fiindca noi asteptam si ma face sa astept pe
banii mei. Si ca nu cred ca trebuie sa ne si imprietenim.
Mi-a replicat, agresiv
-
Nu sunt pe banii dvs sunt pe banii domnului si daca nu aveti timp si nu
va convine configurati-va telefonul din cont sau duceti-va pe Mosilor.
Si da,
putem si sa ne imprietenim. Si nu vreau sa discut cu dvs.
Acestea au fost cuvintele dansei.
1.
Putem sa ne imprietenim dar nu in timpul serviciului. Un comportament
corect si profesionist e suficient. Putem avea o atitudine deschisa dar
nu inseamna ca trebuie sa lungim timpul procesarii unei operatiuni
nepermis de mult, din cauza unor discutii fara legatura cu aceasta.
2. Consider ca era pe banii tuturor celor ce sunt abonati la Vodafone, nu numai pe ai domnului.
3. A refuza un client e cumva in fisa postului?
Am
fost pe Mosilor, am cumparat in cinci minute un alt telefon. Nu "m-am imprietenit" cu domnul de la ghiseu dar
mi-a furnizat toate informatiile necesare in legatura cu un nou
abonament si un nou telefon.
Am
observat ca la sediul din Mosilor se inregistra cea mai lunga
convorbire, pentru a intra in Cartea recordurilor. Poate ca la Obor se
inregistra cea mai lunga operatiune, si n-am stiut."
In acest caz va rog, Vodafone, primiti scuzele mele.
In acest caz va rog, Vodafone, primiti scuzele mele.
Comentarii