Cu piele, dar fără obraz

 

 Am fost la mare. Se vede cu ochiul liber la mine, nu e nevoie să spun. Ce vreau eu să vă spun e că am văzut bărbați. „Piele”- cum a zis unul pe la noi pe aici, mare influencer - nu am văzut, că era acoperită. Pentru că bărbații erau îmbrăcați. Da, pe plajă, da, în bărci, deși erau 40 de grade. Ce să fac, mi-a fugit privirea, păcatele mele. Erau tinerei, nu erau minori, că aveau și barbă unii dintre ei. Dar nu aveau burtă, erau subțirei, frumoși, cu ochelari de soare, cu niște cămăși albe cu mânecile suflecate, în bermude, mai mare dragul să te uiți la ei. Și când s-au ridicat în picioare de pe atm-uri mai să uit să întorc pagina cărții. Și s-au mai și fâțâit pe plajă, prin fața mea, parcă în ciudă, așa. A, nu, nu vă imaginați că încercau să mă impresioneze. Îi căutau pe vânzătorii ambulanți. Erau de la poliția locală. Probabil că în Italia dau și un examen de frumusețe, suplețe sigur, că toți arată de zici că-s modele. Și cei de la poliția locală și cei de la poliția poliție. 
 
Și zău că-mi pare rău că nu avem și noi așa ceva, dar poate fac țările noastre niște schimburi culturale, ceva, să le dăm noi polițiștii noștri locali - care, din cauza burții nu ar putea alerga nici 50 de metri - și ei să ne trimită polițiștii lor locali, să vezi atunci ce chem poliția locală când parchează vreunul pe locul nostru de parcare și fără să lase vreun număr de telefon măcar.

Comentarii

Postări populare