Doamna cu bicicleta și cu o editură

 

Vorbesc cu o prietenă. Și-mi zice, măi, eu mă uit la Mic dejun cu un campion. Și a fost invitat Florin Zamfirescu. Și la un moment dat dânsul povestește o întâmplare cu o doamnă cu o bicicletă și care avea o editură. Și m-am gândit că nu puteai fi decât tu.
 
Nu m-aș fi gândit că acea întâlnire când am cotit-o amândoi spre o librărie va fi prinsă-n poveste dar exact așa a fost. Domnul Zamfirescu privea un afiș al Teatrului Nottara (afișul era cu Vlad Zamfirescu), mustăcea, am trecut pe lângă dumnealui cu Verzulia și m-am întors. Căci sunt atâtea lucruri urâte pe lumea asta încât lucrurile bune musai trebuie spuse. Și musai să mulțumim oamenilor care ne-au adus bucurie, dăruindu-ne harul lor rar.
 
Am căutat emisiunea și da, la minutul 39,30 începe povestea. E o inregistrare din octombrie 2020.
Să spunem că-i iubim oamenilor pe care într-adevăr îi iubim.
 
https://www.youtube.com/watch?v=E2XZ5tQil-Y

Comentarii

Postări populare