Hai la Radio!




Fiica mea e în Corul de Copii Radio. De vreo...șapte, opt, ani? Nu i-am numărat. Așa cum nici fiica mea nu-i numără. Pentru că nu numeri anii bucuriei. De a cânta, de a fi împreună cu copii frumoși la suflet. Împreună cu doi adulți - domnul Voicu Popescu, dirijor, și doamna Camelia Chițibea, corepetitor (pian) - la fel de frumoși. Muncesc mult dar au și mulțumiri. Și noi, părinții, la fel. Datorită fiicei mele, am fost la Ateneu, Festivalul Enescu, nu mai spun de concertele de la Radio. Să fii în sală, spectator, și pe scena Ateneului să fie copilul tău... Ce motiv mai mare de mândrie? Iată-i cântând...

http://www.youtube.com/watch?v=bujhecLUV8I&feature=autoplay&list=UUoGuUcrs17yMltjmjlMJ0_A&lf=plcp&playnext=3

Pe 1 aprilie e preselecție pentru Cor. Proba nu e dificilă - să cânte un cântecel, să repete niște note auzite la pian. În afiș sunt datele...

Desigur, e multă muncă apoi. Dar cum să ajungi să participi la festivaluri internaționale fără talent și muncă? Însă nefiind o activitate impusă, copiii vin cu drag. Drag pentru muzică și pentru profesori.

Să vă spun câte ceva despre domnul Popescu, dirijorul: nu l-a auzit nimeni vreodată ridicând tonul. Observațiile pe care le face sunt pe ton de glumă și știe când să ofere pauza (printr-o glumă, un banc) care să permită corului să-și încarce bateriile.
Doamna Camelia e cea care-i mai „scutură” un pic, pe la capitolul disciplină, ținută, căci să nu vă imaginați că aici se face doar muzică. Nu vă speriați, face pe polițistul rău. E un om tare bun și copiii corului sunt copiii dânsei.

Eu, dacă aș fi acum copil, m-aș înscrie la Corul de Copii Radio. Dacă aș mai avea un copil și ar avea ureche muzicală, la fel, nu aș sta pe gânduri. De fapt, sunt câțiva frați în cor.
http://www.blogger.com/img/blank.gif
Să vă mai spun un secret: singura tabără în care o las pe fiica mea e cea cu Corul - tabără de lucru. Pentru că o știu în siguranță din toate punctele de vedere. Și e mare lucru să-ți știi copilul în siguranță în ziua de azi.

V-aș mai spune eu multe, dar poate că e bine să vedeți și singuri. Până atunci, aici este un reportaj despre Cor, scris de o bună jurnalistă, Raluca Brodner, care a prins foarte bine atmosfera Corului. De-l citiți, vă veți face o idee mai bună despre activitatea Corului.

http://www.ziarullumina.ro/articole;1910;1;30192;0;Sunt-primul-dirijor-mai-tanar-decat-Corul-de-Copii-Radio.html

Ne vedem la Radio?i

Comentarii

Postări populare