Iubește necondiționat de boxele bisericii

Cuvântul Domnului ce răsună prin vocea preotului, la boxele proptite-n zidul bisericii, ajunge la tine oriunde ai fi. Că ești la taraba de vizavi de biserică, la Festivalul urban Femei pe Mătăsari, că locuiești în preajma bisericii sau că treci pe stradă.
- Iubiți-vă necondiționat copiii chiar dacă ei la început nu sunt în stare, nu știu să vă răspundă la fel, cu iubire... se auzea la boxele bisericii din capătul străzii Mătăsari.

Copiii ți-i iubești necondiționat. De fapt iubirea adevărată înseamnă necondiționare. Însă a îndemna niște creștini să-și iubească pruncii chiar dacă aceștia nu sunt în stare să le răspundă tot cu dragoste mi se pare nu numai periculos pentru relația părinte-copil ci de-a dreptul total necreștinește. Nu iubești pe cineva așteptând să fii răsplătit pentru sentimentul tău. Oare Iisus nu ne-a mai iubit când noi nu l-am mai iubit și l-am crucificat?

Și am lăsat în urmă boxele bisericii, am lăsat în urmă vorbele goale dar răsunătoare ale preotului și m-am îndreptat spre capătul străzii, acolo unde o mână de oameni, fără să trâmbițeze la boxe,  strângea bani pentru copiii bolnavi de cancer de la Spitalul Marie Curie. Pe acei copii ei îi iubesc necondiționat.

Comentarii

Postări populare