De-ale Bucureștilor

Luni am făcut o reclamație la primărie, să vină adp-ul să adune gunoaiele dintre garajele din spatele blocului. Azi dimineață îmi fac eu cafeaua și mă uit pe geam: o mașină a adp-ului parcată în dreptul garajelor și cinci muncitori de la adp uitându-se la gunoaiele dintre garaje.
- Uraaa, au venit să adune gunoaiele! zic eu și-mi trag repede blugii pe mine, bag picioarele goale în ghete și înșfac geaca din cuier și o iau la goană pe scări.
- Ce faci, unde te duci?
- Mă duc să le arăt de unde să strângă gunoiul, că ăștia sunt în stare să plece.
Jos, cei cinci muncitori și un șef al lor la patru ace care butona telefonul.
- Ați venit să adunați gunoiul? Acolo e...
Șeful își ridică privirea din telefon și spune:
- Nu, noi punem niște stâlpi pe trotuar, la scara vecină.
- Păi și gunoiul ăsta cine-l ridică? Nu sunteți de la adp?
- Noi ne ocupăm cu altceva. Dar dacă ați sunat or să vină.
- Dar nu credeți că ar trebui să vină fără să sune cineva după ei? Nu cumva e treaba adp-ului să vină?
Șeful înalt și elegant a dat din umeri și s-a întors pe jumătate, vorbind la telefon.
De la balcon, i-am văzut apoi pe cei 5 muncitori stând o jumătate de oră lângă gunoaiele îndesate între garaje, privind din când în când spre ele. Fumau, așteptând să pună 10 stâlpișori pe un trotuar.


Comentarii

Postări populare