Dragă Gabriela Scutea

 (Scuzați adresarea, dar așa se obișnuiește într-o scrisoare)

 

Ce mai faceți, sper că sunteți bine, sănătoasă. Noi, pe aici, suntem bine, pe cât se poate. Vă scriu ca să vă felicit pentru succes, pentur inițiativă. Să vă sun că vă susțin în demersul dumneavoastră de luptă împotriva infracționalității. Operațiunea porumbelul.  Cum, nu este un document care s-a scurs spre presă? Cu o superoprațiune? Haideți, doamnă, faceți mișto de mine, nu știți cum s-o mai dați la-ntors.  Dumnevoastră acolo vă ocupați de lucruri serioase, sunteți scut. Nu de prostii dintr-astea. Sau stați așa, da, aveți dreptate, doamna procuror general, e un lucru de importanță capitală, găinațul ăsta. Eu știu că de ți se găinățează un porumbel în cap înseamnă noroc, dar uite că să calci în găinaț - putem să-i spunem rahat, doamnă? mai pe turcește, așa? - e toxic. Bravo, felicitări, așa, luați atitudine. Ale naibii păsări, s-au înmulțit peste tot, se cacă peste tot, și pe pervazul ferestrelor, da, alea unde stau doamnele angajate cu coatele și ascultă gratis câte un concert în Piața Constiuției. dar stați așa, că nu mai sunt concerte, ce v-a apucat așa, brusc, curățenia? A, rahatul lor miroase greoi, contaminează aerul, cum ați afirmat. Dar care rahat nu contaminează aerul? De fapt bine le-ați făcut angajaților, vin cu boabe de porumb în buzunare și le pun porumbeilor pe pervaz, activitate care predispune la lene, visare, sustragere de la muncă. Păi ce, sunt în parc? Să facă asta la ei acasă, acoloșa, pe pervazul lor, nu pe pervazul instituției. Porumbeii ăștia se găinățează oriune, și pe mașinile de serviciu și strică vopseaua. Pe mașinile de serviciu Dacia, desigur, că suntem patrioți, folosim  numai marfă românească, încurajăm producția noastră. Nu, nu sunt românești? Atunci eu, de aș fi în locul dumneavoastră chiar aș lăsa porumbeii în pace, să se găinățeze așa, a protest, pe capitaliștii ăștia care ne cotropesc. Drept să vă spun, și vă spun dumneavoastră așa, în particular, tabla noastră cred că e mai bunp decât a lor. Așa am pomenit eu din bătrâni, era o vorbă de când venea marfa din Rusia. Da, nu numai marfa venea, mai veneau și altele.

De fapt foarte bine faceți. Să se interzică și zborul deasupra parchetului general, eu așa aș fi dat un ordin. Sunteți prea blândă. Le-aș trmite și ălora din Veneția, din Piața San Marco dispoziția asta, că fraierii au piața plinp de porumbei, nu mai știu ce să facă, domnule cu ei, le dau turiștii mâncare - bine, când erau turiști, acu nu știu ce să vă mai spun, e cam ultima mea grijă, ce-or face porumbeii ăia. Cum ar cam trebui să fie și cam ultima dumneavoastră grijă. Mai erau unii acu vreo 15 ani în spatele catedralei Notre Dame, sigur erau, că le-a dat fiică-mea tot sanvișul ăla de 5 euro, de-am înghițit în sec, dar de, strici plăcerea copilului? Tot fiică-mea a zis când a văzut la noi în salcie doi guguștiuci (da, ăștia vin din India), că suntem oameni buni, că vin păsările și-și fac cuib. Copil, ce știe ea despre toxicitate, distrugere?

De-asta zic, foarte bine, felicitări. Porumbeii ăștia transmit boli, au căpușe - fel de fel.Să se ducă, să moară, să plece, nu au ce căuta într-un oraș civilizat.


Eu v-aș mai scrie, dar știți, iar au venit guguștiucii ăia, să le dau mâncare. Mai vine și o pereche de porumbei, cred că ăștia sunt de la parchet, că par așa, mai grași. 

Dragă Gabriela Scutea, totuși, eu să știți că tot am o nelămurire. Sigur nu e vreun document ultrasecret, ăsta cu operațiunea porumbelul și nu știți cum s-o dați la-ntors? A, nu? Zău că preferam să fie.

 

Semnează o iubitoare de guguștiuci 


PS. Scrisoare adresată procurorului general ca urmare a notei dispozițiilor sale privind măsurile care se impun a fi luate pentru asigurarea protecției fațadei clădirii și a autovehiculelor de serviciu.

 

https://www.hotnews.ro/stiri-esential-24376196-parchetul-general-declansat-actiunea-columba-livia-domestica.htm


Comentarii

Postări populare