Dragă Radu Mihaiu,

 


(scuzați adresarea personală, poate prea apropiată, dar așa se folosește într-o scrisoare)

Ce mai faceți, sper că sunteți bine, sănătos. Și noi suntem bine, pe cât se poate. Să mă iertați că vă scriu acum, la ora mesei, dar cum încă nu ați intrat în Primăria sectorului 2 - înțeleg că nu v-au dat ăștia cheile, doar v-au făcut cu mâna de la geam - înseamnă că bateți mingea pe maidan. Haideți că v-am prins, așa-i? Sunteți dinamovist, ați zis-o azi cu mâna pe inimă, nu-mi trebuie multă minte să mă prind.
Domnule primar al sectorului 2, păi tocmai de-asta vă scriu acum, că până azi nu ați pomenit nimic de asta, de hobby-ul ăsta al dumneavoastră cu sportul în general, cu Dinamo în particular. Eu zău dacă am auzit în campanie - de fapt nu v-am prea auzit dar v-am votat, jur că v-am votat, am pus USR peste tot unde am prins USR, să scap de mizerie, de PSD, de ciuma roșie, de corupție, de bani deturnați, de sponsorizări de vacanțe în Grecia. Adevărul e că v-am urmărit o intervenție, mint, nu am pus ștampila chiar așa, în orb. Ziceați că o să scăpați sectorul de mizerie, de supercom, de taxa de habitat. De mizeria fizică și de aia morală. Și eu sunt sportivă, dragă primare al sectorului 2, merg cu Verzulia - Verzulia e bicicleta mea verde. Și v-am votat ca să am și eu piste de biciclete, că știam că de mai rămâne viceprimarul Capitalei - ăla de nu merge cu bicicleta „ca să nu facă bătături în cur” (l-am citat) - nu o să am în veci piste decât pe alea care se termină-n stâlpi sau în mașinile parcate. Și ce faceți, dom primare? În loc să vă ocupați de ce ați zis, adică să începeți cu începutul - supercom, adp, mizerie, corupție - dumneavoastră începeți cu ceva despre care nici nu am auzit nici gura nu vă miroase? Păi ia arătați-mi dumneavoastră unde ați zis că din banii contribuabililor sau de la guvern (banii ăia fiind de la guvernanți de-acasă, nu de la noi, nu?) o să sprijiniți jucătorii clubului Dinamo? Eu nu văzui, nimeni nu văzu. 
 
Domn primare, eu vă scriu ca să vă zic așa: nu ne luați de proști așa repede, nici nu v-ați instalat în scaun. Noi știm că suntem proști, că tot punem ștampila pe cine nu ne merită, dar parcă prea ne luați repede, nici nu ne-am dezmeticit de jugul anterior și ne mai puneți unul. Domn primare, păi știți dumneavoastră câtă treabă aveți acilișa? Nu știți, că altfel nu v-ați fi băgat sau știți și tocmai de-aia v-ați băgat, că vă pierdeți în trecut? 
 
Domn primare, eu sunt președintă de scară. Adicătelea vă scriu în mare, mare cunoștință de cauză când vă scriu despre problemele supercom, adp, despre mizerie fizică și morală. Sau v-or fi răspuns toți cum îmi răspund și mie, că-și fac treaba, și dumneavoastră, mai nou pe aici, i-oți fi crezut? Eu vă sfătuiesc să nu-i credeți, nu, piei Satană cu vorba ta dulce, mergeți un pic prin spatele blocurilor, așa, în alergare ușoară, ca la anternament, așa, exact. Aveți grijă la pungile alea de gunoi, aoleu, domn primar, ați căzut, v-ați împiedicat? Da, erau lăsate-n drum, bine că nu ați pățit nimic, asta e important. Păi, da, fiți atent pe aici, e plin de capcane, vorba unui cântec, aoleo, chiar, după ce vă uitați în pungă și vedeți ce vă mai rămâne după ce salvați gurili câinilor roșii vedeși, poate vă rămân niște bani și pentru paranghelii, da, colo-n fața Primăriei, o cântare, o jucare... Da, să uite lumea de necaz că a mâncat bătaie Dinamo. Eu vă înțeleg că vă doare sufletul și că vă uitați la bugetul ăla ca la o cloșcă cu pui de aur, doar dvs ați zis-o:

”Bugetul va fi probabil in functie de bugetul aprobat de guvernul Romaniei. In contextul coronavirusului, incasarile scad foarte, foarte tare si va trebui sa vedem cum prioritizam banii pe care ii avem. Eu sunt pentru sprijinirea sportului.
Mai sunt putini pasi de parcurs pana voi deveni primar cu acte in regula.
Am fost microbist, recunosc ca nu mai sunt.
Am avut alt hobby care s-a tranformat in ceva serios, in full time, ma refer la politica si acum este jobul meu. Din punct de vedere administrativ nu pot sa fiu decat dinamovist", a spus primarul Sectorului 2, pentru Ziare.com

Dar, domn primare, dacă tot recunoașteți (uf, ce ușurare pe noi) că ați fost microbist și nu mai sunteți și că alt hobby - politica - s-a transformat în ceva serios, full time, și mai e și jobul dvs., păi nu înțeleg de ce nu vă luați în serios cu noul job, că să știți că noi chiar v-am luat în serios, că altfel nu vă votam.

Să știți că am și eu un hobby, de-asta vă scriu, să vă zic că, în calitate de președintă de scară dar și de cetățeană a sectorului 2 adun gunoaie de pe jos. Și am și o greblă și tare mi-e că vin cu ea pe la Primărie și tare mi-e că o să vă aduceți aminte cum se numește când oi vântura-o un pic prin fața clădirii, de fug și câinii roșii cu coada-ntre picioare. Și, domn primare, nu știu de i-ați văzut pe copiii ăștia ai sectorului 2 (da, unii nu merg la școală nu că s-a închis ci că nu-i lasă părinții, că nu au ce pune pe ei și nu au bani de caiete), deci vă zic eu de nu i-ați văzut. Să știți că aleargă descuți prin ogradă, da, fac sport la greu, să se încălzească, pentru că nu au încălțări. Unii țin și la greutate, da, le e tare ușor, nu ca găliganilor de la Dinamo, păi dacă nu au ce să mănânce nu e o problemă greutatea, pentru ei.

Domn primare, v-aș scrie eu mai mult acum, că sunt și furioasă și aș avea multe de zis, dar prefer să mă duc să-mi consum energia făcând sport în spatele blocului, să mătur nemăturatul supercomului și adp-ului, că de întrebi adp-ul zice că strada e a supercomului și invers. 
 
A, ziceți că trimiteți ajutoare la măturat, pe băieții de la Dinamo? Nu, lăsați, că mi-e că le dau la gioale, după modelul dvs. că văd că dvs ne dați la gioale la greu. Lăsați, să-și vadă ei de treaba lor, dvs de a dvs., că gata cu hobby-urile.

Semnează o președintă de scară nemicrobistă.

Comentarii

Postări populare