Cum s-a făcut de nu mi-am asigurat mașina fără geamuri

S-a făcut că a trecut un an și iar trebuie să reînnoiesc asigurarea casco. La Asirom, ca să am reduceri de client fidel și fără daune. Și ce să vezi, surpriză. Dacă fac și RCA am reducere 15% la casco. Și din suma X care e cu 10 euro mai mica ca (dă-o încolo de cacofonie, merge aici) anul trecut o să rămână cu vreo 45 de euro mai puțin. Ei, așa mai merge. Dar stai să vezi că nu e bine, că nu pot beneficia de reducere ca mașina e pe persoană juridică. Și stai să vezi că de fapt e suma X plus 30 de euro care înseamnă cu 16 euro mai mult ca anul trecut deși, repet, nu am avut daune. Pentru că anul trecut am avut o reducere de 18% - ediție aniversară - dar anul ăsta nu mai e valabilă. Și pentru că, iată, e o nouă clauză - asigurarea spațiilor vitrate. Adică n-am înțeles și am întrebat ce înseamnă: adică geamuri, parbriz, luneta, far, oglindă... Adică eu îmi asigur mașina dar fără geamuri? întreb eu, logic. Adică da, răspunde doamna. Adică nu sunt sănătoși la cap ăia care au făcut clauza asta! zic eu.

Eu am înțeles de la doamna de la asigurări că e obligatorie clauza. Drept pentru care m-am enervat foarte tare pe asirom. După care am intrat pe site-ul asirom și am văzut că era o clauză facultativă. Și m-am enervat și pe doamna de la asirom că a încercat să-mi vândă drept obligatorie o clauză facultativă. Oricum ar fi, tot enervată am rămas și fără casco, fiindcă am renunțat. Fiindcă ziceți și voi, de ce mama dracului mi-aș asigura o mașină fără geamuri?

Comentarii

Postări populare