Cum s-a facut de-am ratat cea mai lunga operatiune de la Vodafone

Cam cum arata o reclamatie atipica la Vodafone.
Subsemnata....
"...Erau doar doua ghisee deschise, la unul se plateau facturile, la celalalt, de la ora 10,30 si pana la 11 cand am plecat din sediu, o doamna/domnisoara blonda "se imprietenea" cu un domn in varsta care cumpara un telefon. Am platit doua facturi la ghiseul unde doar se plateau facturi si apoi am asteptat sa se incheie operatiunea la ghiseul domnisoarei/doamnei, dorind sa achizitionez un telefon in numele firmei care imi si daduse imputernicire in acest sens. Operatiunea ar fi mers mai repede daca, de pilda, doamna nu l-ar fi intrebat pe domn daca are pasari acasa (la intrebarea lui ce se aude in sediu, au pasari?). Domnul in varsta nu stia, sarmanul, ca sunt sunetele telefonului. Ca a fost ironica si nu s-a prins domnul e treaba domnului. Ca pe mine m-a repezit cand am intrebat daca nu se poate aloca un timp anume pentru fiecare client apoi e treaba companiei. Si dansa si colegul dansei mi-au spus, rastit, ca stau cu fiecare client cat e nevoie, si doua ore. Repet, discutia cu domnul in varsta  se desfasura in timp ce ii configura un telefon, cu incetinitorul, ca ba intreba domnul daca nu e dansa in fotografia din spatele ei, ba ii spunea doamna ca are si dansa pasari pe langa fereastra si le da paine de mancare.
In spatele meu, oamenii se asezau la coada si plecau dupa cateva minute bune de asteptare. Pe la 11 fara 10 a mai aparut o colega a celor doi, s-a instalat - si-a lasat geanta -  si apoi a plecat de la ghiseu.
Cand domnul in varsta ca solicitat si o husa si doamna i-a aratat o husa si a inceput s-o manevreze - Uitati, o prindeti aici, o tineti asa, in mana si nu cade telefonul - am cedat. I-am spus ca nu e corect sa se comporte astfel, sa stea atata cu cineva, sa-i arate cum e o husa tinuta in sus, in jos, la stanga sau la dreapta. Si ca nu e corect fiindca noi asteptam si ma face sa astept pe banii mei. Si ca nu cred ca trebuie sa ne si imprietenim.
Mi-a replicat, agresiv
- Nu sunt pe banii dvs sunt pe banii domnului si daca nu aveti timp si nu va convine configurati-va telefonul din cont sau duceti-va pe Mosilor. Si da, putem si sa ne imprietenim. Si nu vreau sa discut cu dvs.

Acestea au fost cuvintele dansei.
1. Putem sa ne imprietenim dar nu in timpul serviciului. Un comportament corect si profesionist e suficient. Putem avea o atitudine deschisa dar nu inseamna ca trebuie sa lungim timpul procesarii unei operatiuni nepermis de mult, din cauza unor discutii fara legatura cu aceasta.
2. Consider ca era pe banii tuturor celor ce sunt abonati la Vodafone, nu numai pe ai domnului.
3. A refuza un client e cumva in fisa postului?

Am fost pe Mosilor, am cumparat in cinci minute un alt telefon. Nu "m-am imprietenit" cu domnul de la ghiseu dar mi-a furnizat toate informatiile necesare in legatura cu un nou abonament si un nou telefon. 

Am observat ca la sediul din Mosilor se inregistra cea mai lunga convorbire, pentru a intra in Cartea recordurilor. Poate ca la Obor se inregistra cea mai lunga operatiune, si n-am stiut."

 In acest caz va rog, Vodafone, primiti scuzele mele.





Comentarii

Postări populare