Împiedicatea-i....

Voi ați observat ce invizibili sunt angajații de la curățenie? Adică voi vă uitați după ei, îi observați? Nu, așa-i? Nu există pentru că nu ne interesează. Ei, vă propun un exercițiu - uitați-vă după ei pe stradă și de vedeți că nu-și fac treaba atrăgeți-le atenția. Știind că suntem cu ochii pe ei sunt șanse mai mari să-și facă meseria. Și acum să vedeți pățanie. Veneam eu agale și mă depășește în fugă apoape o angajată Supercom - firma aia de cică face curat in sectorul 2 - , trăgând după ea un tomberon. Și se împiedică într-o cutie de pizza, cât pe ce să cadă. Râde singură și o ridică, o aruncă apoi în tomberon. Se oprește zece metri mai încolo, lângă o bancă, scoate cutia din tomberon și o aruncă sub bancă, scoate si lopata și mătura (da, avea lopată). Moment în care mă duc la ea:
- Doar nu o să lăsați cutia aici (sub bancă mai erau gunoaie).
Ea se uită chiorâș la mine și spune că nu, doar că își scoate un sac și să o piună în sac (de ce ar fi trebuit să o arunce pe jos din tomberon ca să o pună în sac apoi nu știu, de fapt știu, nu avea nici un gând să o pună în sac de nu aș fi intervenit ci ar fi lăsat-o acolo)
Îi mai spun să dea cu mătura și în fața farmaciei și pe trotuar dar ea îmi răspunde că nu e zona ei, ea e pe bulevard și arată cu mâna înainte. Am zis și eu că frate, întotdeauna ei au altă zonă dar de fapt nu e nici una, căci e o mizerie de nedescris. Iar ea mi-a zis să sun la firmă de nu-mi convine - i-auzi! - și să facă bine firma să „dea banii la oameni”!
A, carevasazică așa, Supercom? Iei bani de la Primărie și de la fiecare cetățean din sectorul 2 dar matale nu îți plătești oamenii? (nu că de-asta nu fac ei treabă, ei nu fac deloc treabă, nici plătiți nici neplătiți)
Eu propun așa, Superom - trimite-i pe toți acasă, lasă-ne și tu că ne facem singuri curat.

Comentarii

Postări populare