Asia Fest 2019

Ce m-a impresionat pe mine la Asia fest:

- tatăl ce lega șireturile bocancilor fetiței lui.
- expozanta care dormea cu bărbia în piept, deși în jurul ei duduia muzica
- puștiul cu ochelari, de vreo 10 ani, care s-a proptit in manualul de limba bengali și nu a plecat fără el
- fetița de vreo 10 ani, tot cu ochelari, care s-a lăudat că teancul ei de cărți cumpărate de la gaudeamus e mai mare decât al bunicii care o însoțea
- un cuplu care sărbătorea 9 luni și a luat Cum s-a făcut de-am rămas fată bătrână (ea a zis că speră să nu rămână fată bătrână - ps - nu le văd multe sărbătoriri de-acum înainte dar nu se știe)
- puștiul de vreo șase ani, cu o inimioară desenată pe obraz, care a venit lângă stand și a desfășurat în fața mea o hârtie pe care scria „free hugs”
- mirarea celor ce aflau povestea lui Didi
- prietena unei prietene care a luat o carte deși spunea că își jurase să nu cumpere nimic de la gaudeamus ceea ce a și făcut iar când a ajuns la festival exact asta n-a făcut
- doamna cu lacrimi în ochi care a luat Cum s-a făcut de nu mi-am bătut copilul și mi-a spus că ea crede că a eșuat ca părinte, căci fiul ei de 12 ani a gonit-o din festival - Du-te că mă faci de râs - și acum așteaptă să o cheme înapoi.
- ochii mari și luminoși ai Roxanei care trecea din când în când și mă întreba dacă e totul în regulă și dacă am nevoie de ceva
- reîntâlnirea cu doamna din Ploiești, însoțită de fiul ei, pe jumătate oarbă și care anul trecut a venit să-și ia rămas bun, căci n-o să mai poate citi. I-am citit eu proverbul tras din coșuleț.


Și în primul rând vizitele tuturor celor ce au venit special pentru mine și se știu ei.


Comentarii

Postări populare