Manelele și numerele norocoase de la loto

- Ce faci, mamă, asculți manele? am întrebat eu amuzată, știind că mama nu suportă genul acesta de muzică.
A început să râdă, mama mea.
- Așa e mereu, fel de fel, n-ai să crezi ce vezi.
O fată cu rochie scurtă dar cu coadă de păun, în botine înalte, cânta o manea. Patru puști cu ochelari de soare bâțâiau niște instrumente, extaziați. Fata cu trupul necopt se unduia și cânta maneaua cu foc iar cei patru păreau a fi cele mai mari vedete.

Cântau și ei o manea, la emisiunea aceea Extragerea loto. Mama, neavând internet, stătea cu televizorul deschis, așteptând extragerea. Și până la extragere tvr-iștii mai bagă o manea, o ceva de ți se întoarce stomacul pe dos.

Acum eu zic ca nu e cazul să strice bunătate de manea la emisiunea loto. Pentru că oricum se uită lumea pentru că așteaptă să câștige lozul cel mare. Dacă tot se uită lumea indiferent ce muzică e eu aș sugera tvr-ului să bage niște muzica simfonică sau să aducă un pianist, un chitarist. Adică să dea muzică de calitate că, vrând nevrând, se uită lumea și poate se mai culturalizează, dracului, așteptând să câștige lozul cel mare ca să-și ia Merțan ca al lui Copilu minune.

Comentarii

Postări populare