În leagăn de te-ai fi dat, în România ai fi stat

Mă bucur nespus că Mario Iorgulescu a fost transferat într-un spital din străinătate. Cel ce a condus beat, drogat, cu 200 la oră pe străzile Capitalei și a intrat într-o altă mașină, omorându-l pe șoferul de 24 de ani a fost îngrijit 2 săptămâni în spitalul Elias. Mă bucur că l-au transferat în străinătate, la 1000 de euro cel puțin doar patul de spital/zi plus restul pentru că așa s-a eliberat un loc în spital pentru, poate, un copil care s-a dat în leagăn și s-a rupt leagănul cu el, leagăn care nu e în grija nimănui și pentru care nu răspunde nimeni. Pentru o adolescentă agresată pe stradă și pe al cărei agresor nu l-a prins nimeni pentru că a fost o agresiune consimțită. Pentru o femeie în vârstă care a alunecat pe banana aruncată de un cretin pe trotuar. Mă bucur că l-au transferat, pentru că așa medicii nu vor mai sta grămadă pe un singur pacient. Mă bucur că l-au transferat, pentru că nu-i vom mai plăti noi spitalizarea. Și dacă nu empatizez cu situația unui tânăr între viață și moarte? Ba da, cum să nu, dar doar dacă l-a lovit pe el mașina unui drogat. Empatizez cu situația familiei tânărului ucis de drogat. Empatizez cu durerea părinților lui Mario Iorgulescu, empatizez cu orice situație, mai puțin când un bețiv, drogat și dement omoară pe cineva.
Așa că mă bucur că l-au transferat. Să fie îngrijit pe banii lui. Că noi avem destule pe cap și așa, abia le deslușim pe aici, prin România.

Comentarii

Postări populare