De la o damă

 

Eu chiar aș vrea să-l cunosc pe domnul care se ocupă de PR sau de ce o fi la un lanț de librării. Cool cum o fi dumnealui - de ce oare cred că e bărbat? Pentru că nu s-ar putea exprima astfel despre femei. Deci, cool, gen, consideră că are umor și anunță:
„Aşa cum doamnele sunt, din fericire, de multe şi variate feluri – femei războinice, domnişoare suave, mame duioase sau aspre, dame independente, cu pisici ori căţei la purtător, tinere antreprenoare, mature femei de afaceri, dudui între două vârste, iubitoare de natură sau de sporturi extreme, cititoare de poezie ori amatoare de thrillere, pasionate de shopping sau de muzică clasică ş.a.m.d. –, tot aşa se întâmplă şi în privința cadourilor de 8 martie. Din fericire pentru voi, am pregătit o selecţie generoasă cu până la 50% reducere pe ..... care cuprinde şi câteva sugestii numai bune de livrat direct la uşa destinatarei, gata împachetate, mirosind a primăvară. Însă lista rămâne deschisă, aşa că lăsaţi imaginaţia şi soarele să vă lumineze calea.”
Eu, din ale mele cunoștințe știam că „damă” are sens peiorativ, dar poate că fiind independentă nu se mai pune. Oricum, ciudată catalogare a femeilor și chiar v-aș provoca la un joc, voi în ce „fel” vă regăsiți? Eu să zic că în ăla cu „mature femei de afaceri” (nu că mi-ar ieși afacerile, dovadă fiind și postul acesta). Iar maică-sa ar fi mama dură iar soția sau prietena - domnișoară suavă?

Comentarii

Postări populare