Oglinzi peste timp

 

Ieri, în toaleta Expirat trei tinere își făceau un selfie, celebra fotografie cu oglinzile din toaleta cluburilor. Erau tinere, frumoase prin tinerețea lor, vesele. Am plecat privirea, concentrată brusc asupra spălării mâinilor, eu, cea rătăcită acolo, în lumea aceea a lor, fără să mă privesc în oglindă, căci nu eram sigură că mi-ar fi plăcut să mă văd însă brusc mi-am amintit o altă scenă de acum 40 de ani când o tânără cu ochi larg deschiși asupra lumii ștergea oglinda aburită din baia taberei Costinești, o baie comună, cu dușuri și chiuvete aliniate, iar tânăra care am fost se pregătea pentru discoteca Ring, așa cum se pregăteau toate tinerele de acolo, ștergând la rândul lor oglinda aburită de tinerețea lor nepăsătoare și frumoasă.
40 de ani distanță de acel moment. Cu visuri împlinite ori nu, uneori privindu-mă în cioburi de oglindă... Trăind. 

Ce aș face dacă aș avea acum 20 de ani? Dar oare la ce bun această întrebare? Trecutul e deja trecut, timp trecut. Viitorul, atâta cât va fi, e în oglinda din fața noastră.
 
 
 

Comentarii

Postări populare