luni, octombrie 04, 2010

Despre viață și moarte



O fotografie cu tata, făcută acum vreo 20 de ani, în fața cantonului în care am copilărit. Mimica noastră parcă spune - Ia uită-ne și pe noi!

O vedere de la Didi, primită cu câteva luni înainte ca dânsa să se prăpădească.

O fotografie de la cununia mea, eu și Lili, prietena și nașa mea.

Și toate aceste trei amintiri le-am găsit într-o pungă albă, din hârtie, în care țin fotografiile. De fapt ele m-au găsit pe mine, spre a-mi readuce aminte de ei, căci poate că uneori uit.

4 comentarii:

vasile spunea...

Si celelalte doua fotografii nu ni le aratati?!

Carmen Muşat Coman spunea...

Maine?
Nici nu ma gandeam ca intereseaza, erau asa, niste vorbe....

Toate bune

vasile spunea...

Da, vorba ceea 'cand nici cu gandul nu gandesti'! Eu unul sunt interesat de Orient si de cei care pretuiesc cultura si intelepciunea Orientului.
Nu o sa pot veni la manifestarea de la Afi Cotroceni dar sper sa o gasesc reflectata si in paginile acestui blog.
Numai bine. Namaste!

Carmen Muşat Coman spunea...

Raman datoare cu fotografiile, pentru luni, acum ma pregatesc pentru maine, sper sa fie bine.

O sa incerc sa redau cat de cat atmosfera.

Namaskar (se pronunta nomoșcar) ca sa raspund in bengali!