Epopeea fisc, partea intai


Epopeea fisc, partea intai

Poate ca mi-ati vazut si simtit lipsa de pe aici, de vreo trei zile. Ati zis ca stau la umbra pe undeva, nu? Sau la mare, la plaja? Ei, as! Verzulia mea face drumuri fara numar, fara numar.
Pentru ca mai intai a fost verificarea unui cont - si ce sa vad, era pe minus, dar de ce sa fie pe minus, nu intelegeam...Nici pe plus prea mult, ca doar 90 de lei erau acolo dar totusi, -441 lei ce sa fie... Ce sa fie, era o poprire... 524 de lei.
Mai, sa fie. Dar cum, ca am platit impozitele, taxele, daravelele... Tot ce urma sa incasez avea sa se duca la adminstratia financiara.
Pe Verzulie si la administratia financiara. Scandal mare, dar cica nu acolo trebuia sa-l fac. Ci la fisc. Ma duc si la fisc, scandal mare, ce sa vezi, da, impozitele erau platite, dar o amenda pentru rovinieta in 2011 - nu. Adica doua, in valoare de 500 amandoua. Mai sa fie, dar nu stiu nimic de amenzile astea, notez numerele proceselor verbale si acasa verific - ei, na dracie, ca sunt platite. Ba ce sa vezi ca mi s-a si confirmat de la drumuri ca au primit dovezile - noroc cu mailul, ca l-am pastrat. Sun la adminstratie, la drumuri, cei de la drumuri imi trimit niste ceva-uri ca am platit cei 28 de euro ori 2 - atunci asa era, plateai amenda si inca 28 de euro. Si ma duc a doua zi la fisc. Cu dreptatea in bat, ca am platit. Da, am platit, dar ce sa vezi, nu in contul bun. Adica nu la bugetul de stat ci la bugetul local sector 2. Si nu se pune. Si daca tot nu se pune si au trecut mai bine de 48 de ore adica aproape 5 ani amenda o platesc din nou, dar acum dublu, 250 fiecare, la stat. Asa ca nu am avut cu cine sa ma inteleg si am platit amenda iar - dublu. Si daca o platesc pana-n 12 maine aveti ridicarea popririi. Si fug eu la banca sa arat ca am platit, dar intre timp nu stiam, proasta, ca mai intrasera niste bani in cont, 130, si fiscul i-a luat si pe aia in timp ce eu stateam pe la ei - se compenseaza cu alte datorii, cica, ei, na, oi mai avea si nu stiu?
Si ce sa vezi, a doua zi, adica azi, nu aparuse la fisc ca am platit, desi eu platisem vizavi, adica la ei in ograda, la casierie. Si cu chiu cu vai poate maine pot sa iau ridicarea popririi - dar nu e sigur, mai bine veniti poimaine - pai poimaine e sambata, atunci luni, pai luni e sf Maria si e liber. Atunci... si da din umeri.
Si azi dimineata, sa nu stau degeaba, ma duc la bugetul local, sa fac cerere sa iau inapoi aia 250 de lei care au ajuns la ei degeaba, ca o proasta de la posta nu s-a uitat unde trebuie. Iau alti prosti, ca erau destui pe la fisc, nu au stiut ca BUGETUL DE STAT nu e egal cu BUGETuL LOCAl, nu tu cont, nu tu nimic. Acu ziceti si voi, cand auzi bugetul local nu e egal stat? Bugetul de stat nu e totuna cu bugetul local, adica tot bani la stat? Ei, nu! (Desi acum amnezile pentru rovinieta se duc la bugetul local, am gresit anul, pacat)
La bugetul local am nevoie de originale - de unde, frate, dupa 5 ani, bine, hai, conform cu originalul, dar se poate respinge dosarul din cauza asta.
Iar maine, de o da Dumnezeu, pot lua ridicarea popririi dar ce sa vezi ca nu e suficient, tre sa ma duc la banca, sa puna o stampila si sa o aduc inapoi la fisc. Nu, nu au nimic cu mine, asa e legea.
Frateeeeeeee, frateeeee, sa ma mai intrebe cineva ce mai fac, ce mai scriu, ce proiecte editoriale am? Cred ca am proiecte teroriste cu fiscul, cu legile, cu Romanica.
Traiasca natia! ca eu nu mai pot.

Comentarii

Postări populare