Să ne purtăm frumos, că nu mai pupăm


- Bună ziua, bună ziua, pentru ITP, da, cum să nu, miercuri.
Dar marti sună o domnișoară de la service, știți, nu avem încă actele gata pentru ITP, se poate joi la ora 15? Se poate, de ce să nu se poată și azi la 14,20 parchez mașina în fața service-ului.
- Bună ziua, vă putem ajuta cu ceva?
- Bună ziua, da, cu ITP-ul.
Păi nu v-a sunat nimeni, păi nu m-a sunat nimeni, știți, nu avem gata actele nici azi, mâine. Știți, eu am venit la ITP și asta o să fac, că doar nu o să mă plimb cu mașina prin oraș. Păi știți, noi colaborăm cu un service si să vă dau datele să le introduceți în GPS? Păi știți, eu nu introduc nimic în GPS că nu am GPS și nici nu mă duc pt că eu am venit la dvs. Ne scuzați, nu e vina noastră, nici a mea, știți, colegul nostru stă de joi la RAR pt că ne-a greșit actele și nu putem să zicem nimic pentru că știți, nu ne mai acreditează. Așa că un coleg o să ia mașina și o să o ducă la service-ul cu care colaborăm, luați loc, într-o oră e gata. O cafea, un ceai? Nu, mulțumesc, într-o oră a fost gata, aveți aici actele, cheia, costă 100,01 lei, mulțumesc, ne vedem la anul pe 15 februarie că mașina are 12 ani.

Ce vreau să vă spun e că eu, deși am zâmbit, nu m-am purtat frumos că nu am avut de ce și mi-am făcut ITP-ul. Și cu mine încă vreo trei, și ei neanunțați la telefon că service-ul nu are actele gata.

Comentarii

Postări populare