Cum s-a făcut de-am ars-o prin Expirat


 

Atenție, mesaj de importanță culturală. Publicitate plătită. În fericire. 
 
„Decât să te piși pe el de vot și s-o arzi în Expirat mai bine...” A, să nu vă imaginați că asta i-am zis eu fiică-mii. Nu, asta mi-a scris mie un individ la un comentariu pe pagina unei prietene bicicliste, care deplângea moartea unei prietene bicicliste, accidentată pe stradă de o mașină. Îi scrisesem că din toate comentariile anterioare se înțelegea că tot victima fusese de vină și că și-o meritase. Și mă trezesc cu mesajul ăsta - culmea, de la unul care avea doi prieteni muzicieni, chiar cu concerte în Expirat. „Decât să te piși pe el de vot și s-o arzi în Expirat...” Habar nu am cine e și nu mă interesează, block. Dar ca să vezi cum n-a nimerit-o el - eu îi îndemn pe toți să meargă la vot și de implicat ca cetățean, oho.... Cu arsul prin Expirat însă, o, da, recunosc, e clubul meu preferat de om 55+. Recunosc, în tinerețe nu era zi de discotecă studențească pe care s-o ratez. Chef în cămin - în Grozăvești, că în 6 martie era îngheț, nici prize nu aveam în cameră, apă caldă și căldură.... dar să nu ne aducem aminte de lucruri triste. Așadar, da, am dansat de mi-au sărit capacele. Vox Maris, Ring în Costinești. În 85 am împărțit o friptură vreo 4 fete, la o masă la Forum, să ascultăm Holograf. Așa era atunci, greu ajungeai la un concert. De-asta și tăceam când cânta cineva. De vorbit vorbeam în discotecă, de tăcut tăceam la concert. Din respect.
Deci, da, m-a ghicit bine cu „arsul” prin Expirat. Stați liniștiti, cunosc sensul verbului „ a o arde” prin club. Eu îi dau sensul meu, cel pe care-l simte inima mea. Îmi arde inima în Expirat.
De Expirat sunt cumva legată emoțional pentru că l-am descoperit datorită Anei, care avea acolo un prim mare concert. Era ea cu o chitară, pe o scenă, cu prieteni muzicieni invitați. Avea emoții cât casa, emoții are și acum, ceea ce zic eu, e bine. E vie. 
 
Acum să trec la partea de publictate plătită. În fericire. Expiratului fac eu acum reclamă, și celui de vizavi de Autogara Filaret, lipit de Pacrul Carol, într-o fostă fabrică (are amenajat spațiul cu vreo 3-4 ieșiri plus ferestre mari, asta în caz de Doamne ferește) și celui din Vama Veche unde am fost, pentru prima oară, anul ăsta. Și publicitate nu fac pentru cei tineri, că ei cred că deja știu cum e să o ardă prin Expirat (de fapt dacă ar și tăcea la concerte ar fi perfect), ci pentru mai de-o seamă cu mine, așa, care ar avea ceva de comentat la sensul cuvântului „club”. Terasa, atunci? Sună mai bine urechilor 55+? Expiratul e unul dintre cele mai sigure locuri publice din pandemia asta. Au ieșit afară cu totul, cu artiști cu tot, i-au cocoțat pe acoperiș, i-au pus în fereastră, au așezat mesele atât de distanțate între ele că poți să mergi cu atv-ul printre ele (nu, nu au atv dacă asta e întrebarea). Au pus și un spălător la intrare, cu pedală, cu săpun, șervețele, dezinfectanți, masca e accesoriu din vară, obligatoriu pentru angajați, se dezinfectează la greu mesele, te duci la bar și-ți comanzi și plătești doar cu cardul - Only card. La ghișeul nr 3 - unde se depun declarațiile online - sau la orice alt ghișeu. Cu paravane din plexiglas. Bani, bani investiți în curățenie exemplară și siguranță suplimentară. Și în București și în Vama Veche (acolo mi-a plăcut tare mult pizza, le am și eu pe ale mele). Zâmbetul oamenilor de aici se vede în privire. Sunt politicoși, veseli, îndatoritori. Clubul din Vamă avea deschidere spre mare. Și ce să vezi, deși e un club unde au loc concerte, era cam singurul care avea muzica dată încet, din respect pentru vecini și cei ce-i calcă pragul. La un moment dat am văzut două fotografii, în oglindă. Expirat - gol, că se închisese , plaja - plină de oameni, îngrămădiți unii în alții. Ora 24. Chiar erau in oglindă, față-n față. Cum era aia, dom premier, că infectarea s-a produs în cluburi? Hai sictir.
 
Ce îmi place mie mult la Expirat, în afara concertelor - și vara asta au făcut eforturi mari ca să le organizeze - e grădina - terasă. Cu multă, multă verdeață, un loc prietenos. Prețurile sunt chiar ok, băutura se prepară în fața ta, la barul dinîuntru, unde te duci frumos să o plătești și să o iei.
Ca să nu o mai lungesc, voiam să spun celor mai de-o seamă cu mine, așa, că în weekendul acesta, de ajung la plimbare în parcul Carol, să se ducă o jumătate de oră, o oră la terasa Expirat. Să bea o limonadă, o cafea, o bere, să mănânce ceva, de au chef. Pur și simplu să „o ardă” în Expirat o oră. O să le fie bine și lor și celor de acolo. Și când vor vedea un anunț de concert în Expirat, să meargă cu inima deschisă. Or să revină, cu siguranță.
 
Weekendul acesta chiar e ceva mișto între orele 12-16 dar nu numai - What's brunch got to do with it? Puteți merge oricând, intrați pe pagina lor facebook sau pe site. 
 
Și da, recunosc, e reclamă plătită. În fericire. Și o să mai scriu despre locurile acestea ce se încăpățânează să ne ofere fericire.

Comentarii

Postări populare