Mai măturăm și noi?

Un sfert de oră mi-a luat să mătur gunoaiele din spatele blocului, prin parcare - acolo unde nici femeia de serviciu nu e lăsată să măture în timpul serviciului - că „noi (adică scara) nu o plătim ca să facă treaba altora” - adică a adp-ului sau a supercom, nu se știe prea bine a cui. Am citat pe musiu vicepreședintele comitetului, acela care are „o mare satisfacție că s-au furat 2 biciclete de pe scara blocului, pentru că încurcau” - iar citat. Așa că am renunțat la un sfert de oră din viața mea și am dat cu mătura gratis, în timp ce sărmana femeie de serviciu se înroșise toată de jenă și m-ar fi ajutat, dar am rugat-o să-și vadă de perimetrul ei că Doamne ferește, o văd pensionarii ăștia militari și o dau afară că face altceva în timpul serviciului.
Trăiască nația!

Comentarii

Postări populare