Culoarul vieţii

Scrisă acum trei ani de Ana, fiica mea. Cam aşa se vede viaţa prin ochii unui copil de 10 ani:

Eu am fost ieri botezată
Astăzi am un an.
Mâine pap o ciocolată
Fiindcă doi ani am.

Marţi cu tata merg la piaţă
Şi merg în picioare,
Vrea să-mi ia o mică raţă
În dar de trei ani.

„Viaţa e ca un culoar”,
Mă gândesc la patru ani.
Şi subliniez chiar clar
Faptul c-am cinci ani.

Duminică a căzut,
Iar luni îi ia locul,
Deja opt ani au trecut
De când m-am născut.

Super! Sunt adolescentă!
Am două’j de ani
Şi nu rămân repetentă
Fiindcă sunt atentă.

Vai, vai, am îmbătrânit!
Am 60 de ani,
Şi ajung chiar la 80,
Vârstă făr’ de bani.

Acum stau şi mă gândesc:
„Viaţa a trecut,
Dar nu m-a durut.”

Comentarii

Anonim a spus…
Cred că poezia ar fi tocmai bună de inclus într-un volum de poezii. Titlul ar pute fi: „Realism și inocență”. Și ...muuuult mai bună decât orice alte poezii care zac prin librării în volume prăfuite ca și autorii lor.
Carmen Musat Coman a spus…
Gand la gand. Exact asta fac acum, adun toate poeziile si povestile Anei si le trimit editurilor. Cand avea 10 ani, Ana voia sa fie scriitoare. Poate va fi, poate nu. Dar uite ca pana una alta o sa fiu agentul ei literar.
Credeam ca sunt eu subiectiva dar se pare ca nu prea.
Multumesc, draga Cristina

Postări populare