Parfum de mamă

Acum, în pragul Zilei Femeii, o prietenă dragă - doamna Aurelia Moraru - mi-a trimis câteva rânduri, despre recunoştinţă şi dragoste. Le postez cu mare placere, subscriindu-le.


"Mă întreb ce oare ar putea să exprime atât de bine iubirea din sufletul meu, pentru tine, mamă?
Azi fac o reverenţă şi îti mulţumesc!
Pentru mine, tu mamă, eşti încă mister … Îţi transmit toată preţuirea, dragostea mea şi recunoştinţa alături de cea mai tulburătoare floare.
În memoria mea eşti un înger, tu ţi-ai păstrat zborul şi echilibrul, chiar şi atunci când aripile ţi-au fost rănite …
Sunt conştientă că nu am mai avut timpul necesar pentru a-ţi spune cât de mult te iubesc şi nici nu am avut ocazia pentru a-mi manifesta toata gratitudinea mea pentru ceea ce ai însemnat şi făcut pentru mine.
Azi îţi sunt recunoscătoare pentru că m-ai adus pe lume, pentru că exist, pentru că TU mi-ai îndrumat primii paşi în viaţă şi mi-ai predat iubirea necondiţionată, mi-ai insuflat curajul pentru a deveni ceea ce azi sunt. Mi-ai indus iubirea şi respectul de sine, iubirea pentru familie şi semeni, mi-ai transmis cu multă grijă valorile interumane. De câte ori mă gândesc la tine sau revin acasă, inspir parfumul tău inconfundabil, parfum de mamă.
Am căutat mult un cadou pentru tine şi cred că l-am găsit … Sper din toată inima că atunci când îl vei primi să te bucuri foarte mult.
Cu toată dragostea,
Aura"

Comentarii

Carmen Musat Coman a spus…
Multumesc, asemenea, si mult ani mamelor noastre!

Postări populare