Unde sunt meşterii d'antan?

...La Milano, la Madrid...
Dar când se întorc, dacă se mai întorc? Pentru că deunăzi mi-am pus baterie nouă la chiuveta din bucătărie. Mi-am pus e impropriu zis, am sunat la firma de instalaţii sanitare care are sediul în blocul vecin. La vecinii mei, adică aceiaşi care mi-au instalat acum un an apometrele de apă rece. Cred totuşi că nu sunt aceiaşi, că aceia au plecat în Spania, Italia, pentru că erau meseriaşi buni. Au venit alţi doi din care a rămas unul. Care a pus bateria dar n-a avut pistol pentru silicon, ca să pună chiuveta la loc. Aşa că a venit a doua zi dimineaţa. Noroc că n-a avut, pentru că ar fi trebuit să dea chiuveta jos din nou, fiindcă se prelingea apa pe lângă racorduri. A reparat ce era de reparat, a lipit chiuveta cu silicon, a luat 50 de ron fluierând şi a plecat. La cinci minute a început să curgă apa pe lângă racorduri.
- Vin pe la 2-3 s-o repar, mi-a zis el cam deranjat de telefonul meu.
N-a venit dar l-am sunat. Şi...
- Se rezolvă.
S-a rezolvat, a trimis pe cineva cu 50 de ron.
- Ce să fac cu ei, eu vreau să-mi repare chiuveta!
La telefon apoi, cică l-am enervat rău, că mi-a şi zis că-l enervez şi a început să ţipe. Iar când i-am spus de Protecţia consumatorilor a început să ţipe şi mai rău:
- Păi ce să-mi facă mie ăia?
Păi chiar aşa, ce să-i facă "ăia" lui!

Vreţi să ştiţi dacă am baterie la chiuvetă? Da, am, a durat trei zile instalarea ei şi mi-am mâncat nervii. De aceea întreb unde sunt meşterii de odinioară, când se întorc, că mai am o baterie de schimbat la baie. Eu am auzit că se cam întorc, că nu mai e de lucru aşa mult prin străinătăţuri. Voi ce-aţi auzit?

Comentarii

Postări populare