Amita Bhose

O primă încercare, destul de nereuşită, de înregistrare. Dar decât deloc...

Comentarii

CARMEN a spus…
Frumoasa initiativa! trebuie însa sa te mai perfectionezi în ale filmarii :-)Dca-mi permiti, mi-as exprima parerea pentru mici retusuri, sau ajutor la urmatoarea filmare: Trecerile de la o poza la alta sunt prea repezi; combinatia: text citit-muzica-poze, concomitent, este un pic obositoare. Incearca muzica indiana redata mai clar si poze (fotografii sau coperti de carti); textul e frumos chiar si cu fundal muzical, dar poate doar cu o poza...asa ca si când ar vorbi Amita [ apropo: e vocea ta? eu nu te stiu decat din poze :-)]
Daca ti-am fost de folos, tare m-as bucura. Abia astept alte materiale vizuale!
Te pup! O seara buna:-)
Carmen Musat Coman a spus…
Ca trebuie sa ma perfectionez? Ca trebuie sa invat, mai degraba... Mai ales ca nu am camera video ci un aparat foto Canon mai vechisor - dar e acelasi cu care facem inregistrarile de la concertele Anei cu corul. Cu o mana tineam aparatul, cu alta foaia si cu un ochi la slanina si unul la faina.
Vocea da, e a mea...
Am avut eu alte ganduri dar asa a iesit, sunt in curs de perfectionare....

Te pup si multumesc, sa ai zi buna

Postări populare