Porumbeii din Parcul Obor mai ştiu să zboare

http://carmenmusatcoman.blogspot.com/2008/06/mesagerii-libertii-captivi-n-parcul.html


http://carmenmusatcoman.blogspot.com/2008/06/porumbeii-din-parcul-obor.html


Nu sunt atât de naivă încât să cred că marea mea campanie - Eliberaţi porumbeii din Parcul Obor! - a avut succes. Dacă ar fi aşa, atunci ar trebui să mă fac lider sindical - poate reprezentant al elevilor. Nu sunt nici atât de orgolioasă (citeşte proastă) ca să-mi asum meritul libertăţii porumbeilor. Cred că pur şi simplu un om cu cap pe umeri şi cu responsabilităţi prin Primăria sectorului 2 a trecut prin parc în drumul său spre serviciu (doar primăria se află în spatele parcului sau invers, cum doriţi) şi şi-a dat seama că era o cruzime să ţii captivi nişte bieţi porumbei.

Pe 4 iunie i-am fotografiat - pe ei, porumbeii - "i-am dat la blog", pe 10 iunie am revenit. Erau tot în porumbar, închişi. Ieri am trecut prin parc şi... m-am bucurat de parcă eu aş fi fost eliberată dintr-o cuşcă. Da, porumbeii Parcului Obor mai ştiu să zboare. Da, s-au mai înviorat şi o porumbiţă cu un pai lung în cioc îşi pregătea cuibul. Pentru puii ei care vor învăţa să zboare.


Comentarii

Anonim a spus…
Măcar porumbeii să fie liberi!

Postări populare