De la un om de cuvânt

Astăzi am primit un mesaj de la domnul Cătălin Fudulu, pe care l-am cunoscut la Salonul de carte. Ca să vezi ce mică e lumea. Cu ceva vreme în urmă, un domn avusese amabilitatea de a posta anunţul lansării cărţii Eminescu şi India pe blogul dumnealui. Nu-l ştiam decât după nume. Duminică am constatat că persoana care fotografia de zor, adică domnul Fudulu, era una şi aceeaşi persoană cu cea care postase anunţul. Culmea că nici dânsul nu ştia că sunt una şi aceeaşi persoană cu cea care-i trimisese anunţul. E mică lumea, nu?

Are şi un comentariu cam prea elogios, nu cred că-l merit, dar mă răsfăţ şi eu un pic.

Şi fiindcă a zis că-mi trimite fotografia, iată, e un om de cuvânt.



http://catalinfudulu.blogspot.com/2010/03/cum-s-facut-de-am-ramas-fata-batrana.html

Comentarii

Postări populare