Impresii de la Body, Mind and Spirit Festival 2010

Lume multă şi diversă. Un zumzet continuu. Muzica - un pic cam prea tare. Dar de, aşa e la Festivalul care cuprinde de toate - produse bio, cosmeticale, terapii, cărţi, CD-uri.

Am fost felicitată pentru "ministand". Aveţi un stand foarte frumos, mi s-a spus. M-am simţit ca în bancul acela cu tipa pe care o respectă prietenul şi nu se atinge de ea. Aşa şi eu. Frate, frumos, frumos, dar poate cumpăraţi şi cărţi, căci ele sunt şi mai frumoase! Aş! Proverbe bengaleze am împărţit de mă dureau mâinile. Cei care trăseseră un proverb îşi aduceau şi prietenii să tragă unul din coşuleţul de bambus. M-am bucurat că am împărţit înţelepciune dar m-aş bucura dar ar fi şi cumpărată. Oricum, aici au fost oameni mai puţin reticenţi la gestul de a oferi proverbe. Am aflat că o altă editură mi-a "furat" ideea cu proverbele. De! Înseamnă că e o idee bună. Nu?

L-am reîntâlnit pe domnul care la Gaudeamus a rămas cu ochii pe cartea Eminescu şi India şi mi-a mărturisit că e o carte pe care o căuta de când era în clasa a XII-a, deci cam de 20 de ani. Ne-am bucurat de parcă am fi fost cunoştinţe de când hăul.

De fapt, prin Didi şi suntem.

Comentarii

Postări populare