Cum s-a făcut de-am ajuns să vorbesc despre modele

 alba24.ro

Pe Bianca Iuga am cunoscut-o la un târg de carte. Nu mai știu acum câți ani dar știu doar că e unul dintre oamenii care-mi sunt mereu alături, de când cu Cununi de Stele și, cu discreția de care dau dovadă toți cei ce sunt alături de mine, e printre donatorii/susținătorii celor trei cărți tipărite în acest fel. Apare lângă mine zâmbind blând și numai văzându-i zâmbetul cald te înseninezi. La prima noastră întâlnire mi-a spus că știe că nu-mi place ca oamenii să mă atingă când îmi vorbesc (nici nu mai știam de pe unde a citit-o dar era adevărat - nu-mi place familiaritatea oamenilor pe care nu-i cunosc). Ne îmbrățișăm când ne întâlnim și asta spune totul. Când mi-a zis de proiectul ei - îl pomenește în rândurile ei - am zis „da” imediat și am scris în aceași zi, deși știam că nu va fi ceva „roz”. Ce aș putea adăuga? Că sunt un om fericit că am alături astfel de oameni și că sunt fericită că mi-a dat ocazia să vorbesc despre toți cei ce mi-au format caracterul, sper să fie bun, cât de cât. Și despre fiica mea care tocmai azi spunea la o emisiune că încearcă să nu facă compromisuri. Deci e pe drumul cel bun. Îi mulțumesc Biancăi pentru afecțiune și idee și ziarului Alba24.ro pentru găzduire și la fel, pentru idee, fie ca noi toți să găsim binele din noi și din jurul nostru și să-l reîntoarcem lumii, pe cât putem. Și nu în ultimul rînd, din contră, îi mulțumesc lui Didi pentru destinul unic pe care mi l-a dăruit.

Comentarii

Postări populare