La poarta Raiului

 

În premieră avem un război în direct. Un film de groază de-adevăratelea. Un room escape de-adevăratelea. Oamenii mor de-adevăratelea. Războaie au mai fost prin lume, dar nu așa aproape de cămașa noastră pe care acum o împărțim chiar cu cei ce fug din calea bombelor. După doi ani de pandemie încheiată brusc de autorități am intrat direct în război. Desigur, era prea mult pentru români - și pandemie și război. Așa că am rămas cu războiul. În acest război, parlamentarii au descoperit voluntariatul plătit - aplicabil, desigur, doar în cazul lor. La poarta Raiului vor bate cu adeverințele-n brațe :
- Sfinte Petru, lasă-mă să intru că am făcut mult bine la viața mea, am făcut atâta voluntariat! Ia uite ce de bani am încasat pentru!
Sfântul Petru se va uita lung la ei și va zice:
- Omule, ai atâtea diplome, adeverințe și bani în brațe că nu-ți văd inima.
 
 
 
 
 
 

 

Comentarii

Postări populare