Cum s-a făcut de-am ajuns la Bucharest Music Film Festival. Cu punga cu semințe.



Fiica-mea mi-a spus că Orchestra Națională Radio cântă muzică din filme - nu mă întrebați din ce filme - iar ea, coristă fiind și aflându-se cu orchestra de  nenumărate ori pe aceeași scenă, nici n-a stat pe gânduri. Noroc cu ea, că altfel habar n-aveam că e deja a treia zi a Festivalului Bucharest Music Film, organizat de Arcub. Noroc cu mine, că au mai venit trei amice de-ale mele. Și noroc cu festivalul, că bărbații au putut sta liniștiți acasă, la meci – cam 80% din public erau femei. Revenind la invitații de pe scenă, de ce nu e invitat și Corul de Copii Radio nu știu, deși e ambasador Unesco al culturii, e invitat la Festivalul George Enescu, la Ateneu…În fine, revin la Music Film.


 Flori, dans – scoala de dans a lui Wilmark – fain decorul, excelenți dansatorii, curs interactiv – când nu se risipeau ca potârnichile spectatorii, în pauză, de teamă să nu fie aleși pe ringul de dans, spre a reveni apoi.  Flori, dans, fum – de la cartofii sau frigăruile sau ce-or fi fost în spatele scaunelor.






.  









 O corabie – loc de joacă pentru copii, un pirat și o pirată (?).


 Muzicieni buni, dirijor așișderea – Vlad Conta. M-am bucurat să-l revăd pe Adrian Naidin, la violoncel. Azi la ora 19,30 este solist al Ansamblului September, pe aceeași scenă.




Un prezentator – același de anul trecut – fără sare și piper, cu un sacou la fel de șifonat – același de anul trecut?













Cât pe ce să nu mai aplaude nimeni la final, nu pentru că nu ar fi cântat dumnezeiește Orhestra Națională Radio ci pentru că tot aplaudând între părțile aceleiași piese până la urmă oamenii s-au prins că nu e cazul, așa de bine că nici la final nu mia îndrăzneau, ca să nu se facă de râs. Publicul mi-a plăcut, rezona cu muzica, o domnișoară se simțea ca în fața blocului sau în Parcul Tineretului, mânca semințe, era fericită.

La bis m-am simțit ca la Concertul de  Anul Nou de la Viena.

Ce puțin îi trebuie unui om ca să fie fericit! Informația – muzica bună – o pungă cu semințe. Hai România! Pardon, România nu joacă în campionat. Care campionat, care România?

Comentarii

Modern Bedroom a spus…
Hey,
Cum s-a făcut de-am ajuns la Bucharest Music Film Festival. Cu punga cu semințe.
This article has pointed out some wonderful details. Cheers for the author for raising such a topic!
Carmen Musat Coman a spus…
Dupa cum se poate citi mai sus, putem asculta muzica si-n dormitor. Sa luam si semintele?
Asteptam comentarii de la firma care vinde seminte.
Toate cele bune tuturor.

Postări populare