Ne reorientăm profesional. Pe cultură!

Am primit un CV al unui tânăr de 31 de ani. Lucrează în construcții - placare clădiri - dar din cauza crizei economice dorește să se reorienteze profesional. Așa și motivează trimiterea CV-ului. Spune omul că experiența acumulată îl va ajuta în noua carieră.
La început am râs. Apoi mi-am dat seama că are dreptate: în actuala criză economică apoi ce mai poți face decât să te reprofilezi pe cultură? Câte clădiri s-au mai construit și câte cărți s-au mai tipărit? Omul o fi fost la Bookfest și o fi văzut munții de cărți și ce și-o fi zis:
- Măi, dar prost am fost până acum! Ia uite aici ce se construiește, aici e de mine! Ia să-mi aduc mistria că mă îmbogățesc!
El, sărmanul, avea dreptate într-un singur punct: în plină criză economică, slavarea e în cultură. 


Comentarii

Postări populare