Din categoria „Eu te-am făcut, eu te omor!”

Cine se duce la Consiliul Europei mie îmi e perfect egal. Că e președintele sau e premierul. Lor nu le e, fiindcă se tot ceartă de vreo câteva zile. Habar n-am cine ar trebui să ne reprezinte și când să înțeleg și eu de la un om politic tânăr (măi, să fie, că nu am văzut de la început emisiunea ca să aflu și cum se numește) cum stă treaba iaca a zis una gogonată de mi se pare mie acum că nici în Europa nu ar trebui să mai fim.
Ca să înțeleagă lumea cine trebuie să reprezinte România, omul a dat un exemplu: „Dacă mama se ocupă de educația copilului e normal ca aceasta să meargă la ședința cu părinții, nu tatăl”.
Pe fază, moderatul l-a corectat dar cred că nici nu are pe cine - că ambii părinți ar trebui să se ocupe de educația copilului.

Că într-o familie s-ar putea să meargă numai mama  la ședința cu părinții, urmând logica enunțată, apoi  e mai mult sau mai puțin treaba familiei respective. Că un  om politic tânăr și în Parlament gândește astfel, apoi e grav. Cum să mai aștept eu de la el politici familiale, reformă a învățământului, egalitate de șanse între femei și bărbați?
Când  el gândește „Eu te-am făcut, eu te omor?” La 35 de ani cât o  avea? De-asta zic, că la așa mentalitate  nici în Europa nu prea avem ce căuta, darămite să mai și trimitem reprezentanți!

Comentarii

Postări populare